Crizal (کریزال) را بشناسید

Crizal (کریزال) را بشناسید

Crizal (کریزال) را بشناسید

لنزها

Crizal و لنزها  برای دید راحتتر متداولترین شرایط چشمی درک شرایطی که روی دید شما تاثیر می گذارد.

لنزهای مناسب را انتخاب کنید لنزهایی برای تمامی سبکهای زندگی لنزها برای کار با کامپیوتر محافظت کامل در مقابل صفحات در تمام طول روز نقاط قوت رنگ ابی فیروزه ای رنگ ابی از ۲ بخش ساخته شده است . بخش فیروزه ای منافع سلامتی زیادی دارد.

رنگ آبی-فیروزه ای برای سلامت ما مفید است .

Crizal به تنظیم circadian می پردازد که آن به کنترل چرخه ی خواب می پردازد . رنگ آبی برای خواب شب الزامی است و باعث تقویت فعالیت مغز و بهبود حافظه و وضعیت و اگاهی و کارکرد ذهنی می شود .

نور بنفش مضرر

  • با اشعه ها و پرتوهای uv , قرار گرفتن در معرض نور بفش-ابی برای چشم مضرر است .
  • نور بنفش به شبکیه اسیب می زند و ریسک دژنراسیون ماکولا مربوط به سن را افزایش می دهد .
  • این نور به شبکیه اسیب می زند و ریسک دژنراسیون ماکولا مربوط به سن را افزایش می دهد.

رنگ ابی چیست؟

نور ابی و دید شما

نور آبی در تمام اطراف ما وجود دارد. آن با خورشید و منابع نور مصنوعی منتشر می شود. از در معرض گذاری بالا این نوع نور اگاه باشید و احتیاط کنید زیرا ان می تواند برای چشم شما مضرر باشد.

Crizal prevencia

محافظت کامل از چشم در مقابل نور ماورا بنفش و نورهای آبی در معرض قرار گرفتن بالا با نور برای چشمان شما مضرر است نور آبی در شب دانشمندان

رابطه ی بین نور ساطع شده از کامپیوتر و تبلت و مقدار و کیفیت خواب شما را کشف کردند.

چشمان انسان نسبت به نور حساس است. آنها با نور در محیط واکنش نشان می دهند که این با جمع شدن مردمک برای کنترل ورودی نور اتفاق می افتد.

از تمام نوری که از خورشید ساطع می شود انسان می تواند بخشی از ان را ببیند.این به عنوان نور مرئی شناخته شده است که طیف آن،رنگهای رنگین

کمان را در بر می گیرد.

طول موج Crizal prevencia کریزال

این بخش ها یا طول موج ها از لحاظ شکل با هم فرق می کنند . موج ها از طرف قرمز طیف بزرگتری از طرف آبی دارند اما نور آبی فرکانس بالاتری دارد. در

معرض نور آبی قرار گرفتن طی ۵۰ سال گذشته افزایش یافت که آن به خاطر وجود صفحات و نورپردازی مصنوعی و مواردی مثل حبابهای لامپ است.

فراوانی نور آبی می تواند مشکل باشد به خاطر روشی که ان روی فعالیت مغز تاثیر می گذارد.

در طول ساعات روشنایی روز , ما احساس فعال بودن و با انرژی بودن داریم که این به خاطر ریتم شبانه روزی ما است که وابسته به روشنایی روز است و به

ما می گوید که چه وقتی باید بخوابیم و بیدار شویم.

نور آبی از صفحات و نورپردازی مصنوعی ,روشنایی روز را تکرار می کند و مغز را فریب می دهد که هنوز روز است که این بدون توجه به ساعت می باشد.

این مانع ایجاد ملاتونین هورمون می شود که به تنظیم چرخه ی خواب و بیداری شما می پردازد.

وسایلی مثل تبلتها و کامپیوترها و تلویزیون ها نمی توانند برای به خواب رفتن استفاده شوند زمانی که مغز هنوز بیدار است.

طبق مطالعه ی اخیر منتشر شده در مراحل اکادمی ملی علوم با دانشگاه تگزاز , از ابزارهایی استفاده میکنیم که چند ساعت قبل از خواب ,خواب ما را به

هم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *